Fredag morgon

0kommentarer

Jag överlägger just i detta nu med min mage om jag orkar en till smörgås eller ej, det är ett svårt beslut, för det är ju så jobbigt att bli alldeles för mätt. Ja jag vet inte. 

Annars så har jag upptäckt att jag kan nog få sova lite längre, för egentligen så har jag ingenting att göra nu. Och det är ju för jävligt. Så därför tänker jag ställa min klocka på i alla fall kvart i 6, få se om det är lagom. 

Det blir nog en till smörgås, bara för att fördriva tiden. För om ungefär en halvtimme kommer Emil farandes på cykeln och hämtar upp mig, precis som på film. Hihi! Nej men seriöst, vi ska faktiskt till bussen. 

Sen är det plasket som gäller idag, spännande. Hoppas det blir roligt och bra väder. Då blir jag glad. Om sanningen ska fram så ser jag faktiskt blå himmel om jag tittar ut genom fönstret! Haaaaallelujah. 

Men annars så har ni vårat schema här nedan om ni är intresserade, annars lär ni väl få låta bli att kika då. 

Ha det gött folks. 


Klicka för större bild

Kommentera

Publiceras ej