Föralltid i mitt hjärta

0kommentarer

Jag har suttit och spanat och bedrövad upptäckt att bussen går inte förbi här på morgonen. Det är så elakt, så otroligt elakt. För vem orkar egentligen gå upp halv 6 och sedan gå en kilometer det första man gör på morgonen? Nej inte jag. Fast egentligen så kan man ju ta cykeln då.. Men ändå! Det är sjukt, och dessutom så åker ju bussfan runt för att hämta låg och mellanstadiebarnen här, och det finns det inte ens några!! Herre gud. Jag avskyr Dalatrafik. Amen. 


Well well, no hard feelings. Just nu dricker jag mitt mjölkglas och tittar ut på regnet. Mycket taggad inför en till dag med SP. Jag hoppas att det är något roligt, annars blir det så jobbigt när det regnar. Men men, jag är positiv! Alltid positiv. Hrm Hur som helst så tar jag med mig ombyte idag, och typ tre plastpåsar, ifall det skulle behövas. Ja, och en goretex jacka också, och regnbyxor, och stövlar. Inga chansningar idag, jag har en känsla av att resten tänker ungefär likadant. 

Måste väl börja leta reda på alla de där grejjorna, så får vi väl se i eftermiddag vad som hände en dag som denna. 

Ciao folks

Kommentera

Publiceras ej