En bra dag

0kommentarer

Home at last, några kronor fattigare men vad gör väl det när man haft så roligt på köpet. Många goda skratt blev det och nog fick jag med mig några godingar hem också. Blev tre par trosor rikare, två linnen kom också med och så naturligtvis ett litet ruthäfte till matten, 0.5 stift och en bok att skriva ner varje bok man läst med citat ur den o.s.v. Precis vad jag behövde! Så nu är jag så nöjd så, särskilt när hela kalaset gick på drygt 400:- Theres fyndade idag. 

Nu har jag precis satt i mig några varma smörgåsar, slängt upp fötterna på bordet och njuter av att känna hur smärtan i ryggen släpper. Är det inte gudomligt att få sätta sig ner efter en shopping tur, det tycker då jag. Strax blir det något avsnitt av något program som får förgylla min kväll sen ska jag eventuellt läsa lite innan jag nannar kudden. Det har varit en lång dag idag. 

Förövrigt tycker jag ni ska kolla in klippet nedan. Sånt där vill jag göra, fast data jobbet sen alltså. Inte vara framför kameran, nej men tänk va roligt att göra resten. Skit kul! Gud vilken dröm





Nu ska jag sätta på mig mjukis kläder sen blir det Simon & Thomas eller nåt. 

Ciao folks

Kommentera

Publiceras ej