Andra augusti tjugohundration

0kommentarer

Idag åker jag och modern på semester, far iväg mot Varberg och hoppas på en sväng till IKEA någonstans på vägen. Jag ska kika efter ett vitt överkast och en ny papperskorg, en ljusblå i plats passar inte riktigt in i mitt rum nu mer nämligen. Hur som helst så har jag haft en underbar helg med världens bästa pojkvän och jag kunde inte ha spenderat dagarna bättre. Igår var vi ute och plockade nära på tre liter hallon och gjorde en paj. Jag tycker nog dock att vi skulle ha ätit dem färska, varma hallon var inte riktigt min melodi. 

Nu ska vi prova att sätta upp tältet som vi lånat med oss av morföräldrarna få se om alla delar finns o.s.v. Sen bär det väl snart iväg, skulle jag tro. 

Ha det bra så hörs vi väl på torsdag, då kommer vi hem. 

Ciaoo

Kommentera

Publiceras ej