Vingar för pengarna

0kommentarer

Om tre timmar står man där, på kanten till en isvak. Paniii-i-i-i-iik. Herre gud jävlar, jag klarar det aldrig. Men eftersom jag nu sitter här i bikini och underställ finns det ingen återvändo känner jag. Förbannat. Tummen upp för det soliga vädret också! Eller va? Nehej nej, det var visst inte det nej. Too bad! 

Det
var maskerad igår och jag var troll. Tog mig nära på två timmar att bli klar, inklusive mat då. Men men, det gick ju. Förövrigt vann jag två priser, aaamen! En grillgaller skrapa som ser ut som en sågklinga och en penna. Oh yes. Den första vann jag för "penna i flaska" tävlingen, tredje pris. Pennan fick jag som delpris för vårat lags underbara insats i frågesporten. Great. 

Kommer nog någon bild i morgon kanske men nu måste jag dubbelkolla allt till isvaken och turen hem till Johan efteråt. Nervööööööööööööööös!! Håll en tumme för mig va. 

Ciao


Kommentera

Publiceras ej