Les Parapluies de Cherbourg

0kommentarer

Les Parapluies de Cherbourg stod för underhållningen igår kväll. Eller underhållning och underhållning, tja, ganska tråkig film men likförbannat satt både jag och mamma och grät. Det är tragiskt. Just i den där scenen på bilden grät jag också. Hrm. Det var faktiskt en sorglig film, eftertänkbar.  Gillade handlingen men utförandet var väl inte riktigt vad jag väntat mig kanske. Jesus kristus superstjärna säger jag bara.

Om tre timmar och en kvart ska jag klippa mig. Spännandeeeee. Eller hur det blir då. Skönt i alla fall. 

Det känns så konstigt med skolan nu, vi har inte haft en rejäl läxa sen före påsklovet och jag börjar bli lite orolig. Lugnet före stormen? Yes I think so. Då kommer allting på samma gång sen istället, och det är ju skit kul. Not! 

Jag drömde att jag gav bort en present inatt till någon jag aldrig pratat med. Presenten hade jätte långa paketsnören så när jag skulle ta ut paketet ur skåpet blev det ju inte alls den effekten jag hade önskat mig. Jag fick stå och dra ett bra tag innan allt snöre kom ut, måste ha sett roligt ut. Hur som helst så var det gula snören och typ korallfärgat omslagspapper. Tjusigt. Fast presenten var inget mer än ett papper egentligen där det stod grattis på födelsedagen på.. Påhittigt Theres! Jag tror det är ångesten inför en present till Maja som börjar sätta in. Haha. Idag fyller mormor år också, hela 78 år. Go mormor! Från och med idag och fram till måndag är det typ hundra stycken som fyller år, en mycket hektisk period. Tur att man inte behöver köpa present till allihop känner jag. Då skulle det nog bara bli ett papper med Grattis på födelsedagen på.. 

Nu kära vänner ska jag dra mig mot tandborsten få se vad dagen har att erbjuda. 

Ciao


Kommentera

Publiceras ej