In a world of fame

0kommentarer

Jag har en känsla av att i princip alla jag träffar idag kommer att klaga på snön som damp ned inatt, nej jag tycker inte om den jag heller men vad är det för idé att klaga, det blir ju inge bättre precis. Positivt är ju i alla fall att det kommer försvinna, det har mamma sagt..

Idag har vi vattenworkout, spännande. Träningsverk i morgon är väl redan spikat.
Jag kan behöva mig en träningsomgång, var ett tag sen sist. hehe. Varför? Jo, det är ju så tråååååååkigt. "Till sist blir träningen en belöning" hahahahaha! Tillåt mig småle. Aldrig. Never. Jamais. Booooooooooring. 

Har ni sett den lovordade videon med Lady Gaga och Beyoncé föresten? Jag såg den precis och tja, vad var det som var så bra med den? Fatta naaaaaada. 

Nu ska jag göra något viktigt, något oerhört viktigt. Jag ska borsta tänderna. 

Ciao


Kommentera

Publiceras ej