Tjingaling

1kommentarer

Vad som än hände igår så ja jag vet inte vad jag ska säga. Hade 40 unika besökare på novellen igår. Nej men vadå chock? Jag som har haft typ, 3. Jag förstår inte vad som hände, antingen är bilddagboken fruktansvärt effektivt, eller så vet jag inte alls. Mycket trevligt iaf! Fick dessutom 8 kommentarer, har aldrig fått så många kommentarer på en och samma dag. Haha, roligt!
Men vet ni, nu är det fredag! Yippi! Ska göra naturkunskaps prov idag och ja, jag vet inte hur det kommer gå men man kan ju hoppas på det bästa. Så länge jag får godkänt är jag nöjd. Ett VG vore ju inte heller helt fel. Men det kan jag tyvärr inte förutspå så det visar sig väl.
Nej nu ska jag ta och göra något vettigt.
Ciaoo-o-o-oo

1 kommentarer

j e s sj

18 Sep 2009 07:52

Jaså, men starta en klubb då! ;) säkert fler än du som vill..

vart bor du någonstans ?:)

Kommentera

Publiceras ej