Soulmate

0kommentarer

Jag måste fråga, vad fan är twitter? Någon som kan svara på det?
Annars har det varit en vanlig måndag, vi började på Antiken idag på historian. Spännande spännande, alltid roligast i början sen blir det bara jobbigt. Efter historian följde matte vilket resulterade i att det nog blir prov igen om en vecka. Mysigt så. Sen var det lunch, mentorstid och svenska. Blev klar 20 min tidigare så då fick man gå, huuuur gött som helst. Fick dessutom skjuts hem så idag var jag hemma en kvart i 4 tror jag. Det var väldigt trevligt!
Något mindre trevligt är att vi har 14 franska meningar tills i morgon, som jag inte kan. Me don't like. 2 redovisningar hägrar denna vecka också. Usch, fy och blä! BLÄÄÄ sa jag.
Nej jag lär väl kolla på det här förbannade skolarbetet. Tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkiiiiiiiiiiiiigt!

Kommentera

Publiceras ej