Exkrementer

1kommentarer

Kan ni lista ut vad exkrementer betyder? Nej det skulle inte jag heller kunna, ett ganska "fint" ord för något så simpelt som bajs eller vad säger ni?

Jag vaknade så idag och kände kylan i rummet, 15 grader uppe vid taket och frost på fönstret. Hrm, hello fall! Tog mig dock något motvilligt upp och klädde på mig, gick ner och plattade håret och när jag kom in i badrummet ser jag två älgar. (Inte i badrummet men utanför) Två stora bamsingar dessutom, strax därefter ser jag två kalvar också. Ja, det är rena rama nationalparken det här. MEN jag blev inte rädd den här gången. (Sist hade jag fönstret öppet, hörde hur det knastrade i snön och stelnade till. Vred på huvudet och såg en stor jävel med horn och allting mellan 5 - 10 m från fönstret. Höll på att göra i byxan då kan jag lova.)
Nej nu lär jag väl peta i mig den här filen så får ni ha en bra dag. Själv har jag Historia, Matte och Svenska få se då. Efter skolan följer jag med Johan hem så räkna inte med någon mer uppdatering idag.
Ciaooo
4 grader ute, tror det blir vinterjackan

1 kommentarer

Linnéa

07 Sep 2009 13:50

oj

i mitt rum är det 20 graderi taket mer



tror jag

Kommentera

Publiceras ej