En strålande framtid

0kommentarer

Jaha. Vad tror ni? Har jag en framtid som Översättare och författare? Det tror jag. Gjorde ett test här och allt talar för att jag ska bli författare. Det är bara så, måste tydligen försörja mig på något annat så då får det bli översättare. Tänk vilken dröm ( för mig iaf ) att få jobba med böcker, varenda dag, och till och med skriva egna. Mmmm.. "living the dream!" Kolla bara här;
"Den som har fantasi och någonting att berätta kanske passar som författare. Vad som krävs är en mycket stark drivkraft skrivandet, och ett stort intresse för språket och för ordens valör och betydelse."

Jaa, om jag kunde skulle jag ta min svarta V70 (ha.ha.) och åka ner till Lunds universitet och sätta igång på direkten. Jaaa, om jag kunde..
Nej nej, inga bittra tankar. I morgon börjar skolan igen, den första veckan med mitt nya mål i sikte. Haha, ja vi får väl se hur länge jag håller mig till det där.
Tillåt mig små le

Kommentera

Publiceras ej