Det förflutnas berättelse

0kommentarer

Dagen började med estetisk verksamhet, vilket innebar musik för min del. Vi spelade på låten som jag började att "komponera" förra veckan, har jobbat på den lite mer här hemma under veckan så idag kunde jag framföra en "slask" som Mats kallade det. haha. Ja hur som helst så tror jag nog den blev accepterad så vi flickor gick in i ett rum och började fundera lite. Blir nog sketa bra det där! Hur roligt som helst iaf.
Efter Musiken blev det naturkunskap, prov nästa vecka, lunch, samhällskunskap och matte. Börjar redan känna mig stressad inför matten vilket inte är så bra kanske. Ska bli klar med A till jul och mja, känns inte som det kommer att gå ihop just nu. Blir nog lite plugg i morgon på håltimmen.
På tal om plugg så måste jag läsa på inför läxförhöret i historia som vi har i morgon. Har inte läst på något innan så det kan bli lite spännande, men jag tror inte att det är så svårt...
Träna borde jag ha gjort också.

Behöver jag ens nämna att jag känner press?

Kommentera

Publiceras ej