Vad är väl en bal på slottet

1kommentarer

Inatt drömde jag att jag skulle på bal med Johan. Tror det var student balen men det var inte i Vansbro som det brukar, det var någon annanstans. Det roligaste var dock att jag blev så fixad, fick prova skit snygga klänningar, blev sminkad av proffs och det var bara helt underbart. Tyvärr så vaknade jag vid 5 av Anders väckarklocka och så var drömmen borta. Jag vaknade nog också för att jag var så jävla kiss nödig. Vägrade iaf att gå upp, ville drömma lite till! Men då blev det ju bara påhitt och efter ett tag så blev det en annan dröm. Suck. Det var roligt så länge det varade iaf.
Drömmen kan nog vara en anledning till att jag ägnade 40 minuter åt att klä på mig, fixa håret, sminka mig och allt idag. Ville kompensera det hela. Jo det var roligt men fick ju bara en kvarts frukost tid istället. Ja vad gör man, ibland måste man prioritera.
Därför bör jag nu borsta klart tänderna och häva mig iväg mot bussen.
Ciaoooo

1 kommentarer

Linnéa

27 Oct 2009 20:39

haha en sån dröm (liknande) har jag drömt

Kommentera

Publiceras ej