Torsdagen den 8 oktober 2009

2kommentarer

Det börjar i vaderna, sprider sig längs innan låren, upp i rumpvecket, över rumpan, in i ryggen igen, sprider sig upp till axlarna och längs överarmarna för att sluta i spänning i nacken. Ja vad pratar jag om då? Jo, träningsvärk. Jag har väl aldrig varit med om dess make. Fy fan. Effektiv lektion igår tydligen, kan ju fan knappt röra mig idag. Men det, livet är underbart.
Annars är det -3 grader ute och det är torsdag. Torsdag tycker vi om, det innebär ju estetisk verksamhet/musik! Veckans höjdpunkt, lugnt. Sen har vi naturkunskap, inte lika yey men vad gör man. Efter lunchen har vi samhällskunskap och så avslutar vi dagen med matte. Inte bästa dagen på veckan men man kan säga att naturkunskapen och matten kompenseras av musiken så ja, man överlever.
Någon mer än jag som blev lite pissed över bloglovin som inte fungerar så här på morgonkvisten. Det är ju rutin! Varje morgon kikar jag in där och kollar vilka av mina favoriter som har uppdaterat, mycket praktiskt om jag får säga det själv. Men nej, nu ser jag det här:

"Bloglovin is down.
If you come back in the morning you'll see the new Bloglovin, better, fitter, happier."

Jävla fan. Nej nu får det vara nog. Hör väl av mig later.

Ciaooo

2 kommentarer

Lotta

08 Oct 2009 17:03

haha samma här! jag tyckte att det liknade honom lite, fast jag tänkte inte att det var han. Men han ju typ mask på sig hela tiden så det är ju vårt att se :P Men han är så bra!

Lotta

08 Oct 2009 18:36

ja! det är min favoritfilm och han gör den så mycket värd att se flera gånger, om och om igen :P

Kommentera

Publiceras ej