The music of the night

0kommentarer

Jag är i starkt behov av musik, fruktansvärt starkt behov. Nu längtar jag faktiskt till buss resan, jag längtar efter att åka buss. Har ni hört nå dylikt förut? Varför, ja det är inte så svårt. Jag har lagt in lite ny musik på min mp3 ,som min kära mor hittade i förra veckan, och jag njuter nästan av varenda låt faktiskt. Somnade med lurarna i en vända på torsdan, jag kände hur tung jag var och ja. Det var länge sen jag njöt så mycket av att bara vara. Jag älskar musik, jag fullkomligt älskar musik. Det ligger fruktansvärt högt upp på min lista över saker jag älskar, fullkomligt älskar.
Något jag inte älskar, brunkräm. Jag hatar brunkräm. Särskilt GlowFusion Micro-Nutrient Face & Body Natural Protein Tan. Pickie pickie pickie.

Kommentera

Publiceras ej