sweet dreams that leave all worries behind you

0kommentarer

Sitter och dreglar efter böcker. Är det en ovanlighet? Nej, men nu var det iaf längesen sist. Jag saknar ju några böcker i mina samlingar. Tänk vad jag skulle vilja ha ett eget bibliotek.. Saknar bl.a. femte Septimus Heap boken, Syren, på engelska. Tror dock inte att den har kommit ut på svenska än. Sablars. Annars vill jag ha den sjunde boken i Diana Gabaldons serie om Claire och Jamie, "An echo in the bone" kom ut i september på engelska. Så den finns inte på svenska än heller, naturligtvis. Vill också ha Isfolket 15-30 tror jag det är, trollrunor elfte boken och så naturligtvis den 6 vargbröder boken. Jaaa, många kronor blir det i längden. Tur jag inte har så många intressen förövrigt.
Nu har jag gett upp Franz Liszt för ett tag också. Han gick mig på nerverna, inte vidare bra polers jag och Franz. Konverterade till Beethoven istället. Vi går bättre ihop. Ligger på ungefär samma nivå jag och Ludvig. "Allegretto aus der 7. Sinfonie" Omöjlig att hitta på Spotify om ni ville veta. Haha nej nu hör jag den ju! Fresigt.
Nu ska jag slänga näsan i Det flammande korset få se var det bär denna gång.
Ciao

Kommentera

Publiceras ej