Hör mig

0kommentarer

Det händer fast timmen är sen
att jag vänder och skriver ett brev.
Att jag gråter, fäller en tår
Att jag blundar, tänker mig vår


"Ny kräm ska ge erektion på rekordtid, nu testad på råttor."

Hahahaha ja ibland kan det vara för lustigt. Det värsta är väl att det var en rubrik i tidningen?
Herre gud ja.
Dagen inleds med estetisk verksamhet, yiho! Då blir det nog att slutföra min låt. Min låt, härliga ord det där. Sen fortsätter dagen med naturkunskap (kunde varit bättre), lunch, Samhällskunskap och Matte. Tja, vi får väl se då.
För övrigt har jag kört linser i två dagar nu. Rekord! Ganska bekvämt men ändå jobbigt, ser bättre med glasögonen nämligen. Upptäckte jag nu.
Jag måste berätta en sak till! Igår, sista lektionen engelska så berättade vår käre lärare att vi skulle få se på film. Yey! Det var en film med ganska många olika dialekter i så det var en passande film eftersom vi ska hålla på med sånt nu. Ja men va trevligt tänkte nog vi alla, och sen säger hon vad det är för film. Det har väl aldrig varit ett sånt oväsen i ett klassrum någon gång, aldrig ett så enat oväsen iaf. Alla skrek nämligen nej. Vad är det för film då? Jooo men visst, Billy Elliot. Gå och dränk dig va. I början av nian (tror jag) så såg vi på precis den filmen och gjorde ett inte så charmigt arbete om den. Vadå katastrof? Vad var det, 3 st som inte hade sett den? Av typ 20. Ja, katastrofen var ett faktum. Men lik förbannat så lär vi se på filmen. Öööösch!
Nej nu får det vara nog.
Ciao

Kommentera

Publiceras ej