Exhausted

3kommentarer

Idag har jag upplevt den jobbigaste gympa lektionen jag någonsin upplevt. Redan träningsvärk så detta bådar inte gott inför morgondagen. Var en bana med bommar, bänkar, kullerbyttor och naturligtvis plintar. Under mitt tredje varv i den där mardröms banan fastnade jag med foten i en plint, föll längs med plinten, landade med handleden och axeln först, vred nacken i en mycket obehaglig vinkel and down. Tja, jag gissar på nackspärr till morgondagen. Idrott är farligt, mycket farligt. Man ska sitta stilla, så är det bara.
Ja, livet är underbart.

3 kommentarer

amanda

07 Oct 2009 17:52

jaha så man kan få influensa av vaccinet? nej de är ju sant, man vill ju va säker på va de är man får. fast ja ska nog göra de.

Hur kan du va säker på de? är de inte ngn som dött av de förut?

amanda

07 Oct 2009 17:53

haha ja fyfan, de va också den värsta idrottslektionen ja vart med om . skrev precis om de i bloggen jag å xD

amanda

07 Oct 2009 19:44

aha okej.

ja men då var de ju inte så konstigt ifall dom hade sånna problem. nej jag e också frisk som tur är. Jo men den verkar ju vara lite värre än en vanlig influensa. fast iofs. så kan man väl dö av en vanlig influensa också men..

Kommentera

Publiceras ej