Pride

0kommentarer

Om en timme sitter man på tåget med Elin på väg till City of Vanå. Och om ytterligare minuter på det sitter vi på Selins med Matilda och äter goan mat. Ja sånt tycker vi om!
Annars känner jag att jag lika gärna kunde ha stannat hemma idag, gud vilken värdelös dag, skolmässigt alltså. På historian såg vi på en liten film om Islam och sen blev det inte så mycket mer. Samhällskunskapen såg ungefär likadan ut förutom att filmen byttes ut mot prat, vilket vi gjorde i princip hela lektionen. Pratade alltså. Sen blev det lunch och håltimme, Matilda kom och kl 2 blev det svenska som jag inte gjorde mycket på. Tog reda på hur många låtar som Elvis spelat in, det var allt. Herre gud, kunde ha tagit helg igår känner jag.
Nej, nu ska jag, göra något annat.
Ciaoooo

Kommentera

Publiceras ej