Oh no

0kommentarer

God morgon folks, i natt drömde jag om bokhandeln. Det började med att jag fick ett tjockt brev med massa papper och skit i så stod det att jag skulle börja jobba den 30 November. Så jag åkte väl dit då och fick reda på att jag skulle få lov att jobba ÄNDA fram till jul! Oh my god. Det blev lite too much för mig så det protesterade jag hej vilt emot. Och det gick väl bra, jag hade ju faktiskt skolan. Jises. Gunnar var fruktansvärt otrevlig, växt till sig hade han gjort också. Usch va jobbigt det är ibland. Känner fortfarande den där förtvivlade känslan i magen. Varför ska jag drömma så jävla mycket?!
Drömde att jag var ute och cyklade med massa cyklister också. Vi kom till ett öde hus där marken var allmänt geggig och där spelade vi kort. Ja det är sjukt men så var det. Det var innan bokhandeln så jag minns inte så mycket av den, men det var lite trevligare iaf. Även om jag inte kan se mig själv på en cykel med de där hurtbullarna.
Ha en bra dag,
ciao!

Kommentera

Publiceras ej