Julkonsert

0kommentarer

Jag tror att min katt är konstig, han tog precis kuten i ungefär en och halv meter för att tvär stanna och stirra ner mot tröskeln. Nu tittar han på köksbordet, jag undrar jag vad den där kissen ser.
Haha han är verkligen konstig, sprang precis under bordet till ena sidan sen sprang han till andra, hoppade upp på soffan, vidare till bordet, runt datorn ner i andra soffan och tillbaka till soffan där jag sitter. Jävla idiot.
Patrik min mentor ringde precis, "Ja jag skulle prata om utvecklingssamtalet, men din mamma jobbar till 8 va? Kom jag på nu.." Ja Patrik, varje måndag och torsdag precis som jag sa på mentorstiden idag. Haha.
Nej nu ska jag ta mig en dusch och lägga mig på stört. Läsa lite, okej, men inte mer. Usch, hoppas jag får sova inatt. 3-4 mardrömmar på en natt är inte att rekommendera. Jag lovar.
Ciaoo-o-o-oo

Kommentera

Publiceras ej