J'adore le francais, et même la grammaire

0kommentarer

Tänk att det är den enda mening som fastnat sen senaste läx-förhöret, hur var det där med närminne? Och vilken bra mening sen..

På tal om något helt annat så vet jag inte riktigt hur jag känner mig just nu. Haha alltså inget allvarligt, jag känner mig så, karig?? Mätt och belåten med fötterna på bordet och lyssnar på Mustang Sally med The Commitments. Vet inte om det ses karigt utifrån men jag känner mig ganska manlig just i detta nu. Tur att jag är säker på motsatsen.
Tänk vilka tråkiga ord det finns. Som "borde","måste" och "läxor". Usch, jag får ont i magen bara jag tänker på dem. Och så finns det sådana där ord som man blir så glad av. T.ex. "Ja!","Absolut", "Kärlek" och "Le" bara för att nämna några. Men visst är det underligt. Vissa ord förknippar man med tråkiga saker direkt, så fort man hör dem och andra blir man på bra humör av på stört. Vet inte om det är så för er, men så är det iaf för mig. Lite roligt.

Kommentera

Publiceras ej