Det går utför

1kommentarer

Nu har även jag fastnat i Twilight träsket. Jag skämms, lite i alla fall. Den var ju så jävla bra! Och jag som varken skulle se filmerna eller läsa böckerna.. *host*
Idag blir det spackel time at my place! Woho! Som jag längtat. Och om jag är riktigt riiiiiiiktigt snäll kanske vi kan åka och köpa tapeter också. Oooooh! Men det tvivlar jag på. Mamma är och jagar så vi får väl se när hon kommer hem.
Men blir det spacklat och målat så blir jag då nöjd ett tag.
Igår kväll fick jag alltså sällskap av Elin och vi såg på Twilight. Och nu är det ju så att jag måste rota fram lite noter på den där otroligt vackra låten. Hm. Jag hatar film. Jag hatar hur lättpåverkad jag är. Haha, nej det gör jag inte.
Nej nu ska jag rycka tag i Anders få se hur det blir med spacklet!
Önska mig/oss lycka till.
Ciao

1 kommentarer

Linnéa

07 Nov 2009 19:19

o nej

fastna inte där

detä r farligt fan :(

Kommentera

Publiceras ej