Bildbomb, iaf för att vara mig

0kommentarer

Från 50 års kalaset i lördags, inte så roliga bilder men det var de bästa jag hade.
"Hålla fast ballongen mellan pannorna medan man dansar leken" Mor min och hennes kavaljer på bild.
Svägerskorna kuckilurar i hörnet, hoppas jag blir lika söt när jag blir gammal.
Annars har jag suttit med franska i två timmar tror jag. Vi skulle rita våra rum och skriva om dem, gissa vad som tog tid. Jag ritade 3/4 av tiden tror jag. Men men, ska det va så ska det va! Skit fint blev det iaf, ska ni se? Ja det var väl det jag trodde. 
Hahaha, inte vet jag väl om det var värt en och en halv timme men va fan, det var jobbigt! Jag har ont i ryggen..
Vill också tala om att jag upptäckt ett nytt folkslag idag, esteter. Är de inte konstiga så säg? Kan inte vara tysta när de borde och rusar ut pissed off för att någon drar ett skämt. Okej, det sista gäller verkligen inte alla men personen ifråga ingår hur som helst i estet folkslaget. K-O-N-S-T-I-G-A. Jag klagar inte, jag bara konstaterar.
Nu ska jag läsa klart alla bloggar jag håller på med, gå ner och hjälpa mamsing bajsing med maten, duscha, läsa och sova i min stooooooora säng.
Ciaoooo
Ps. Jag älskar Johan jag

Kommentera

Publiceras ej