Bebe

0kommentarer

I natt drömde jag att jag och Johan fått en unge. Jises, väldigt söt var han, för det var en han, men han växte alldeles för fort. Rätt som det var var han 8 månader, och det var ju inge kul. Det roligaste, sett nu då, var dock när han krupit ur sin provisoriska säng gjord utav en kartong och försvunnit. Vi letade som fan och vände lådan upp och ned (och hur jävla smart är det då?) men han var inte där. Men så tillslut hittade jag honom, han hade krupit under sängen. Den jäveln. Gud hjälpeligen.
~*~*~*~*~*~*~*~*~
Annars har jag nästan fått hjärtslag två gånger här på 20 min. Första gången var när jag skulle slå på radion och jag tyckte det rörde sig utanför fönstret. Tänkte att jag inbillade mig men kollade ut iaf och där står det ett rådjur och glor på mig! Fan anamma, nära det blev en stämpel där bak vill jag lova.
Andra gången var när jag gick in på facebook och ser hur Johanna B hade skrivit att hon snart skulle gå till bussen 07.10 idag. Va fan tänkte jag. Fick panik och stirrade på alla klockor jag kunde se, klockan var ju bara 20 i 7 än! Tänk att det gick inte alls ihop för mig, men så kom det ju fram tillslut att hon skrivit det igår, tack gode gud. Känner fortfarande hur det fladdrar i magen på mig av nervositet. Jises. Detta är inte bra för mina nerver.
~*~*~*~*~*~*~*~*~
Nu ska jag snart borsta tänderna och gå till bussen få se om jag ska fortsätta och träna på franska nationella proven. Inger Inger Inger..

Je ne sais pas..
Den sista drömmen jag hade drömde jag till och med på franska. Illa! Nej det var inte om ungen.
Ciaooooo

Kommentera

Publiceras ej