Utbränd

0kommentarer

Nu är jag hemma efter en hel dag i kanoten med Elin. Blev riktigt roligt och mäkta gött. Mycket skönt att få använda musklerna lite och dra i sig frisk luft. Kan inte beskriva hur underbart det var att bara sitta i kanoten mitt ute på älven och känna hur man bar frammåt, vi hade vattnet på vår sida (åtminstone på hemvägen) och vädret var/är underbart. Otroligt skönt och jag njöt riktigt rejält. 

I morgon skulle det emellertid bli regn så jag är glad att det bar av ut idag. Johan ,min kära pojkvän sen sen snart 9 månader tillbaka, kanske kommer ikväll om han hinner. Han och hans pappa skulle troligen iväg och hämta hem ett flygplan (Han flyger och vann sm i segel flygning i fjol. *host* stolt *host* ) från besiktning så vi får se hur det blir, annars kommer han i morgon, så räkna inte med så mycket uppdatering då. 

Antar att jag inte har så mycket mer att säga, kanske kommer något senare. 

Ciao


Kommentera

Publiceras ej