Söndag

0kommentarer

Nu sitter jag här igen och har absolut inget viktigt att uträtta, inget roligt i alla fall. Men jag tror att jag ska fortsätta med det jag påbörjade igår och rensa lite i min garderob. Kanske städa klart rummet också? Ja vem vet, inte jag. 

Annars är jag ensam hemma och jag överlevde faktiskt den ensamma natten hemma, oh ja, spookie I know. Nja, jag älskar att vara ensam hemma men när det blir mörkt är det inte roligt längre. Det känns som att någon ligger och lurar i varenda vrå och jag som har en oerhörd fantasi när det gäller sådant kan skrämma upp mig själv till mycket höga höjder. Därför smög jag omkring här hemma i går kväll och tände lampor samt släckte när jag passerat det rummet. Det kunde ju hända att någon bröt sig in genom den låsta dörren här mitt i skogen. Jag funderar nästan på om det inte är mig själv jag är rädd för?   

Nu ska jag gå och försöka uträtta något, ciaooo

Kommentera

Publiceras ej