Sommarjobb

0kommentarer

Jag ska börja med att meddela att jag och Malin har nu avklarat vår första dag som sommarjobbare för stiftelsen. Vi rensar ogräs och njuter av det vackra vädret. Ja, solen har faktiskt återvänt och iochmed denna bragd har jag dragit på mig världens snyggaste solbränna, oh ja. Det ser ut som jag har ett permanent linne på mig. Mycket tjusigt må jag säga. 

Det blev en stor städning av rummet i går. Först rensade jag garderoben sen insåg jag att det var på tiden att göra något åt resten också. Så i drygt 6 timmar slavarbetade jag för mig själv men har nu ett mycket vackert och rent rum. Jag släppte in sommaren och jag tror den trivs. 

Nu ska jag snart gå ner och kolla om det finns något att äta i den här gården sen se på Rosa Pantern. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej