Lycklig, Älskvärd och Sorglös

0kommentarer

Jag hittade min kamera laddare!! I snart två månader har jag letat och förbannat den försvunna laddaren. Men idag, tisdagen den 16 juni hittade jag den och återförendade den med kamerabatteriet för ungefär en timme sen. Jag ska, när det laddat färdigt, ta mig en tur ner till forsen samt hälsa på hos blommorna på baksidan, som jag saknat min kamera! Det är inget annat än en vanlig digitalkamera, en Sony DSC-S780 för att vara exakt, men den har varit riktigt sörjd ett tag nu faktiskt. Har bl.a. gått miste om bilder från klassresan, niornas avslutnings middag och framförallt skolavslutningen. Mamma tog förvisso en del kort men det är inte samma sak. 
Men hursom haver, jag fann den och kan inte vara mer lycklig! Var jag fann den? I kamera lådan... 

Dagen har annars inget viktigt syfte, just nu bara att ta kort, solen lyser ju idag! Me like. Jag ska också försöka få lite rätsida på den här bloggen få se om det blir nå bättre inför dagens slut. Nu luktar det mat och det säger man inte nej till. 

Adjö

Kommentera

Publiceras ej