Utmattad

1kommentarer

Jag är så trött så trött, helt jävla kabba. Vid 11 halv tolv idag drog vi oss mot tunnelbanan och for till stadskajen (??). Klockan 1 kom båten och vid halv 3 anlände vi till Birka. Kvart i 3 drog vi ut på guidad visning och banne mig vad spännande det var. Fick en helt annan bild av Vikingatiden, inte alls som man trodde. Man fick helt klart valuta för pengarna (inte för att det var jag som betalade) och en helt annan syn på saken. Gulliga får sprang det omkring överallt också och dem kunde jag inte motstå att ta kort på, därför kommer det ett här som jag haft roligt med i photoshop. 

Vad gjorde man utan mamman så säg? 

Nu är det som sagt bara en god natts sömn som saknas sen är denna dag ett minne blott. En mycket bra dag har lidit till sitt slut och med förfäran ser jag att det redan är mörkt ute. Usch. 

Nej nu ska jag borsta tänderna, får bli en morgondusch, orkar inte med det här nå längre. Och klockan är bara 20 över 10. Hm, jaja, det är en välbehövd sömn som väntar. 

God natt allihopa, och sköt om er. 

PUSS på min älskling som jag saknar så hääääääääääääääääääääääär mycket.

1 kommentarer

Emma

22 Jul 2009 09:12

Haha.. Jag tids nog så.. Vi håller på att samlar på oss lite. Det blir ju "billigare" att köpa lite då och då istället för allt på en gång. Men vi siktar väl på det såsmåningom. :)

Kommentera

Publiceras ej