Utled

3kommentarer

Nu är jag rent ut sagt less på den här muren, den attackerade mig så nu har jag ett rivsår på höger långfinger. Den jäveln. 
Tapeten sitter som berg och jag vet inte hur jag ska bära mig åt för att få bort den. Mitt rumt ser ut som/är ett bombnedslag med grejjor och kläder everywhere. Nä de e inget drömscenario precis men det blir ju förhoppningsvis bättre. Satt och drömde mig bort bland härligt mysiga sovrum igår och jag hoppas att mitt blir bra efter det här. Då ska det rensas undan grejjor kan jag lova! 

Kan ju tillägga att vi slog åter igen rekord, 19 st igår. Mhm mhm! haha, ja jag klagar inte. Tycker det är lite komiskt faktiskt. 
Så vad gör ni idag då? Jag ska strax återgå till muren och svära lite till över 5 lager tapet som vägrar släppa. Ja, 4 gånger har de tapetserat innan oss, sen typ, 1880? Ganska skapligt faktiskt. Jävligt hårt sitter det iaf. 

Nä, nu ska jag kolla lite andra bloggar och sen återgå till muren. Grrrr... 

3 kommentarer

juliairene

30 Jul 2009 20:28

haha

jaspå

tycker du? : D

juliairene

30 Jul 2009 21:31

haha oj jadu....

hon har finare näsa än mig :D

juliairene

31 Jul 2009 12:35

hehe jo det kanske stämmer :)

Kommentera

Publiceras ej