Tonkonst

0kommentarer

Det finns en person inom musiken och en endast som får mitt hjärta att slå som en tok. Han, för det är en han, sjöng som en gud, var sjukt snygg och hade de sexigaste moovsen man kan tänka sig. Mannen har varit död i 32 år och ändå är han en legend, om ni inte redan listat ut det så är det naturligtvis the king of rock'n roll jag pratar om. Elvis Presley, vilken man. Mmmm, jag skulle ge fruktansvärt mycket för att få gå på en av hans konserter, men vad ska man då offra, livet? SÅ långt är jag inte beredd att gå. 
Jag lyssnar just nu på Blue suede shoes och ja, jag kan inget annat än avguda människan. Åt helvete med droger och alkohol, en fantastisk röst och personlighet hade människan. Inget kan få mig att ändra på det.
Men nog om det.

Jag känner att denna dag kunde jag likagärna ha sovit bort. Förutom tröjfyndet och rivit lite tapet på muren så har jag nästan suttit här hela dagen. USCH! Stygg Theres, stygg stygg stygg! Men har man ingen självkontroll så har man ingen.

Naej nu får det vara nog. God natt folks, imorgon ska jag lägga band på mina dator lustar. Ska ju på övningskörnings kurs sen far jag till Johan. Så var det med det. 

Punkt

Kommentera

Publiceras ej