Näringstillförsel i dropptakt

1kommentarer

Har alla haft en god natts sömn? Inte? Jo då, de flesta så. Det har då jag i alla fall, drömde lite konstigt om nå häxor och skit men det var bara nu på morgonkvisten, så det får väl duga. 
Ska nog snart ta och packa, vet inte när vi åker men det kan hur som helst va gött att vara klar. Så vad ska packas då? Ja, det är frågan. Jag är ur kass på att packa, har alltid varit och kommer alltid att vara. Men det är ju inte så länge som vi ska vara där ( tack o lov ) så det blir väl att se ut ungefär så här:

- Kläder
- Skor
- Badrumsartiklar
- Jacka
- Kamera
- Datorn ( ska se på en film på vägen dit som Johan hjälpte mig med igår )
- Och en hel väska med tålamod, har aldrig förstått mig på stockholmare och kommer aldrig att göra det. 

Ja, det borde jag klara mig med till på onsdag, problemet ligger nu i vilka kläder o.s.v. men det tänker jag inte dra upp här. 

Så om jag inte hör av mig nå mer idag och inte får tillgång till internet i storstan så kommer jag tillbaka på onsdag. 
I'll be in touch. 

1 kommentarer

Linnéa

20 Jul 2009 13:01

jag klarar mig knappt utan internet

jäätejobbigt

men om man reser bort ett tag så vänjer man sig, lite. ibland är det ju sjönt att slippa vara så ifarten och uppdaterad hela tiden. men int ofta tycker jag. haha

Kommentera

Publiceras ej