Jag lever min dröm

1kommentarer

Halv ligger i sängen och lyssnar på Aerosmith - I don't want to miss a thing. Är det inte otroligt att en så ful människa (Steven Tyler) kan ha en så vacker röst? För särskilt tjusig är han inte, men så var det ju det där med fördommar också. Aja, jävligt bra sjunger han i alla fall. 

Det är lite roligt att jag fortfarande har mer besökare på min allra äldsta blogg än jag har här, idag har jag haft 4 unika besökare, där har jag haft 9 st hittils. Jag förstår verkligen inte. 

Aja jag ska försöka plita ner lite till på min novell få se, hoppas det blir bra i alla fall. 

Ciao

1 kommentarer

josse

08 Jul 2009 17:27

kan vara för att du inte har bytt ut adressen på bdb, där står din gamla :P Det tog ett tag innan jag hittade hit haha :)

Kommentera

Publiceras ej