It's a new life

0kommentarer

Det gick fint för mamen att sjunga, för att vara första gången menar jag. Hon var fruktansvärt nervös, jag kände det ända till bänken där jag sett 10 meter framför henne, men som sagt, med tanke på omständigheterna så tycker jag det gick alldeles strålande. Kom hem för drygt en timme sen, eller ja, i alla fall jag. Mormor och morfar skjutsade hem mig men lämnade kvar mamma och Anders i Malung. De skulle ta bussen hem vid 2 i natt? Vojne vojne. Och det är jag som ska vara den vilda tonåringen, ibland undrar man. 

Hur som helst så har jag då huset för mig själv, vilket innebär vadå? Joooo då, kom igen, jag vet att ni kan. Mhm, det var väl det jag visste. God mat och film. Meeeee like! Kanske ett blogg inlägg också om ni är snälla. 
Nu ska jag spela lite mer piano och skråla för mig själv, när katten är borta leker råttorna på bordet vet ni. 

Hare mumma, kardemumma

Kommentera

Publiceras ej