Hemma

5kommentarer

Vi fick sluta tidigare, ganska mycket tidigare, idag p.g.a. regnet. Det gick verkligen inte att göra någonting, det enda vi gjorde var att  klaga på att vi var blöta, kalla och hade tråkigt. Mycket givande dag. Därför fick vi sluta vid halv 12, goooos! Om ett tag kommer dessutom Johan hit, mys mys myyys! Ska nog försöka övertyga honom om att se på en film, perfekt filmväder ju. För nu sätter jag ingen mer tass utanför dörren kan jag lova. Var dyblöt hela jag, ööööösch! 

Nu ska jag kladda lite i Illustrator. 

Ciao

5 kommentarer

Linnéa

09 Jul 2009 15:09

Hahah, krull är nice :)

tack ås mycket

bella

10 Jul 2009 13:15

Skönt att sluta tidigt =)

Ida

11 Jul 2009 00:44

fin bloggg =)

FotobyDenise [O R D & F O T O]

13 Jul 2009 12:49

Hej, jag gillar din blogg och hoppas att du gör desamma om min. Det är därför jag har skrivit den här kommentaren. Alla bloggar behövs i bloggvärlden. Därför får du gärna gå in och rösta på mig som veckans blogg här http://ctiinaa.blogg.se/2009/july/veckans-blogg-rosta.html så länkar jag dig när tävligen är slut!

Tack i förhand

KRAM Denise

Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!

13 Jul 2009 17:38

Tack för att du var med och röstade i Mami Of The Month!

För att se vem vinnaren är av Mammabloggtävlingen inklusive Designtävlingen kika in på min blogg! Kanske var det just du som vann en sprillans ny design!



Psst.. Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin!

http://www.bloglovin.com/blog/779424/fruktbus---ung-mamma-bland-vtservetter

Kommentera

Publiceras ej