Helt galet underbart

4kommentarer

Ber om ursäkt för den bristfälliga uppdateringen men jag har inte riktigt haft tid. 

I fredags fick vi sluta vid tolv tack vare det underbara vädret som bara bjöd på regn och mer regn. Men det tackade vi naturligtvis inte nej till eftersom vi hade betalt fram till fyra och nu gjort klart 3 veckors jobb. YIPPIE! Den 25 kommer lönen. 
Vid 5 tog jag bussen till Järna och möttes av Johan med paraply. Minns inte om vi gjorde något särskilt på fredan, jag tror inte det i alla fall. På lördan firade vi hursomhelst 9 månadet tillsammans. Tänk, 9 månader! Man skulle ju kunna få barn på den tiden. Nästa gång är det 10 månader och också min födelsedag. Tihi. 
Aja, under dagen mös vi och hade det allmänt gosigt och på kvällen såg vi på P.S. I love you. Jag tror det tog ungefär 10 minuter sen grät jag iprincip konstant genom hela filmen. Den var värre än The Notebook och den tyckte jag var katastrof. Till och med Johan grät sa han. En mycket bra film att rekomendera om man känner för tårar. 
På söndan var vi till Vansbro på kalas, Johans kusin fyllde år. Det var ju Vansbrosimmningen i helgen också så gissa om det var mycket bilar. När jag och Johan skulle åka hit igen fick vi nog stå i kö i ungefär en kvart, vilket är mycket ovanligt här på landet. 
Igår tog vi med oss mamma och Anders och for till Valbo och Ikea en vända, men eftersom jag inte hade mer än 39,50 kr så införskaffade jag endast en ram och en skrivbok. Ganska bra med tanke på omständigheterna. 

Nu ska vi snart åka till Malung och brottas med alla glada dansbandsdiggare, vi ska dock inte dansa, vi ska bowla.  

The End

4 kommentarer

Ida

14 Jul 2009 16:39

Sv:

Okej, men fin var den :;D

Randy

14 Jul 2009 17:23

Tack =) Vad gör du? Pluggar du nåt?

Anonym

14 Jul 2009 23:37

Ville bara titta in och säga godnatt (eller de kanske är morgon när du läser detta ^^), och hoppas vi hörs här imorgon! :D



Natti natti



/Tobias

Theres

14 Jul 2009 23:44

haha okej, gu natt =) Men vem där?

Kommentera

Publiceras ej