Come to mama

2kommentarer

Är det ett mirakel eller är det ett mirakel? Jag har hittat fanskapet! För 475 kr... Lite too much men vad gör man, om jag får pengar av fadern i födelsedagspresent så slår jag banne mig till. Den är ju så uuuuuuuuunderbar! Här finns den ifall det är fler än jag som letar. 

http://www.baldershage.se/default.aspx?main=ShowProduct.aspx&prodid=178&gclid=CPrTk571-psCFZCB3god4DlP-g



Nu ska jag alldeles strax återgå till min kära mur. Jag har dock fått av en hel del och till min förvåning så började det att lukta piprök efter ett tag. Det visade sig att mammas farfar rökte och de bodde här förut. Hm, konstigt sånt där. 
Aja, tillbaka till verkligheten. Men glad är jag!! 

Jag har hittat tröjan, jag har hittat tröjan, jag har hittat tröjan!

2 kommentarer

Flora

29 Jul 2009 16:07

sv: men åh vad bra! jag som just skulle skriva var min är köpt, men jag kan säga att genom att du köper den på det där stället sparar du 500! min kostade 850 när jag köpte den (ekologisk bomull) men nu kostar den 999!

puss

Emma

29 Jul 2009 18:45

Svar: hahaha, tack ! ;D



Åh, en sån tröja har jag med... så sjukt mysig att lufsa runt i. :D

Kommentera

Publiceras ej