Att drömma

0kommentarer

Just nu vill jag bara fly fältet, jag vill flytta ilag med Johan i en mysig liten lägenhet och bara leva livet. Spontan reaktion, ja, men på vad, livet? 
I går kväll kunde jag knappt somna, jag såg framför mig hur det skulle vara och fann inte en negativ vinkel. Jag vet att det är ohyggligt tidigt och fruktansvärt långt dit, men jag vill! Jag kan se framför mig en tvåa i Dala-Järna där vi kompromissat ihop en hemtrevlig miljö och bara njuter av livet. Kunde jag så skulle jag hoppa in i den drömmen och vara bäst på att leva den. Jag vet inte varför, jag bara vill... 
Jag vill kunna spela gitarr också, på tal om vilja. 

För övrigt tycker jag ni ska kolla in den här låten som jag diggar skarpt just nu. 

http://www.youtube.com/watch?v=mxyKCvuchFE&feature=related

Kommentera

Publiceras ej