Nattuggla

0kommentarer

Uppe till 2 mellan fredag o lördag, upp till halv 5 (!!!) inatt. Det är nästan så jag skäms, synd att det alltid ska vara så roligt bara. Känner mig lite seg nu och borde väl egentligen sovit längre än till 9 men jag tänkte som så att om jag somnar om så vaknar jag inte fören gud vet när och jag vill faktiskt somna någon gång ikväll också. Jag hatar att inte kunna somna på kvällarna.
Idag ska jag till Järna, följa med Johan hem. Rummet får stå i träda till nästa helg så länge, då blir det åka av. Men jag och Elin var faktiskt jätte duktiga igår och rev av lister och tapeter på väggarna och taket så nu är det trä väggar och trä tak som är framme. Hm, känns som att stiga in i en bastu när man går in. Ska dock försöka städa ihop det värsta idag, så det går att gå in där utan att snubbla över både det ena och det andra.
Nej nu ska jag äta lite frukost.
Ciao

Kommentera

Publiceras ej