Miss independent

0kommentarer

Dagen körs igång med geografi och åtföljs utav lunch och franska förhör med Inger Carlsson. Sista lektionen är det engelska, hoppas att Pernilla har rättat proven! Vilket jag betvivlar, starkt.. Och sist men inte minst blir det utvecklingssamtal.
I morgon ska jag göra nationellt prov i matte A, hualigen. Blev ju klar med kursen igår, huuuur underbart som helst. Ja, jag är stolt.
Igår fick jag jobb med jul också, Lena från bokhandeln ringde så nu ska jag dit i 5 dagar med start nästa vecka. Den 19 - 23, inte världens roligaste att företa sig men men, det är ju pengar! Och det sitter ju aldrig fel. Längesen jag var på bokhandeln dessutom, så då kan man smyga omkring och kika på böckerna lite. Hihi!
Nej nu så, ha en bra dag folks.
Ciao

Kommentera

Publiceras ej