Det var en gång en uppenbarelse som förtrollade mig

0kommentarer

Söta var vi

Annars är julen slut och jag är tok nöjd med alla julklappar. Förutom det jag fick på julafton så fick jag en skål, pengar (!!!), ännu mera sängkläder och sånna där handledsvärmare av farmor, dem kunde jag dock ha varit utan, vilket jag också kunde ha blivit. Herre gud. Pappa skulle samla ihop skräpet och de där värmarna låg i en kartong så jag tänkte naturligtvis inte på att de låg där då allt annat jag fått var så att säga synligt. Så jag sa att pappa kunde ta allt, och slängde iväg dem.. Jag kom på det när jag och Johan gått och lagt oss men fick lyckligtvis tillbaka dem dagen efter då pappa inte slängt iväg allt skräp än. *Puh* Vilket dåligt samvete jag fick en vända! Men men, de klarade sig ju.
Nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på en uttjatad "blandat" lista på spotify, luktar tantparfym om fingrarna och längtar efter mat. Det första jag ska göra något åt är musiken känner jag. NU! Funderar på att dra fram en disney film också, de är så lättsamma och lyckliga. Nej nu såg jag något som lockade mer, "Den siste samurajen" med Tom Cruise kl 9. Ja tack!
Ciaoooo


Kommentera

Publiceras ej