Vackert väder

0kommentarer

Så "ni" förväntar er ett inlägg där jag faktiskt gjort något nu när det varit sol? Inte för att göra "er" besvikna men nej, så är inte fallet. 
Anledning till " är att den enda besökaren jag har haft idag är me my self and I. YEY! fuck you. Nej men seriöst.

Dagen har bestått av läsning,läsning,läsning,piano,läsning,läsning,äta mat,läsning,läsning,läsning,läsning,läsning,piano,läsning,läsning. Slut. Jag läste ut boken och blev tack vare det några tårar och en dag fattigare. Men för guds skull tänker "ni", har hon inget bättre för sig. Och sanningen att säga. Nä. Jag vet inte vad jag ska göra! Jag har ett kaos rum som bara blir värre och värre för var dag som går men orkar jag göra något åt det? Eller ja, orkar och orkar, jag vill inte! Det är så tråkigt! Hela sommaren har varit just det, tråkig. Några happy moments ja vist, men ja, tråkig. Neej, nu vill ja int nå mer. Finns det någon gla' käft att prata med, jag behöver det. Plis. 

Ont i huvve har ja också! 

Kommentera

Publiceras ej