Tandläkarens bästa vän..

1kommentarer

är inte jag kan jag lova. Fast snälla är de som vill göra mina tänder raka. Kan inte beskriva hur lycklig jag är nu när det börjar synas och tänderna börjar räta ut sig, jag lovar att den dagen det är klart så kommer jag att gråta floder och aldrig kunna sluta flina. Har hatat mina tänder i evigheters evigheter och så nu börjar de bli fina! De e så jag gråter redan nu. Visst, det är en lång väg kvar men jag är banne mig stolt som klarat av det hittils, all denna smärta. Kan ju redan nu tillägga att imorgon blir ingen rolig dag, känner redan av det, men för att se det från den positiva sidan så har en tand redan flyttat på sig sen kvart över elva idag. Är det inte otroligt?!
Men nog om det, efter tandläkar besöket så blev det kinesen och sen lite shopping. Hittade dock inte så mycket, det blev fem böcker (rea på bokia) och två nagellack. Böckerna jag köpte är:

De dödas mässa - Andrew Taylor
Kathy Knight - Sandra Lee ( ser verkligen framimot att läsa denna )
Friare kan ingen vara - Göran Rosenberg
Tio dagar till dagen D - David Stafford
Million Dollar Baby - F.X. Toole
Vet inte om det finns någon riktig riktig höjdare med där men det var iaf rea och då MÅSTE man passa på, that's it.
Men nu ni, NU NI, ska ni få höra på fan. Presenten jag nämnde i morse, mhm, det var................. en gitarr!! Jag har en här hemma som är Sörens (egentligen mormors) men mamma tycker att vi ska lämna tillbaka den, så i morse for vi till Pea och jag fick välja en egen gitarr! Hakan ner till backen och vände kan jag lova. Fick dock höra priset och jag måste säga att det var väldigt bra pris, gitarr, fodral och stämaparat för under 1000 spänn. Så jag känner mig inte så bortskämd ändå, faktiskt. Tycka vad ni tycka vill men så är det. Så nu är jag mer än nöjd med min födelsedag. Tack alla som medverkat!
Nu ska jag se om jag får i mig lite mat, sen ska jag nog ta mig en dusch, måla naglarna och bara ta hand om mig själv.
Ciaoo

1 kommentarer

Linnéa

13 Aug 2009 22:27

svar

jaså du :)

jo

så ä det..

Kommentera

Publiceras ej