Synonym - ord med samma betydelse

3kommentarer

Sitter och väntar på Johan, han skulle komma in en snabbis innan han far vidare till Sälen på hang flyg ( ???? ). Känner att jag har suttit här alldeles för länge men jag kan inte slita mig utan vandrar därför mellan datorn och pianot, tur att de är i samma rum så jag slipper gå allt för långt. Kan inte vara hälsosamt. Usch, tror inte jag har någon självkontroll. Men i morgon blir det ändring, då jävlar ska det bli saker gjorda om det så är det sista jag göra. Ska det va så ska det va. 

När Johan har åkt blir det nog dusch och så sen blir det film få se om de visar någon höjdare ikväll. 

Nej nu ska jag spela lite piano, igen

3 kommentarer

emma

15 Aug 2009 19:49

svar: Ja jag med! Det är min absoluta favoritlåt som jag aldrig tröttnar på. :)



Mycket snygg blogg btw!

emma

15 Aug 2009 23:15

Svar: Jag lyssnar på den nu och ja den är bra :D Ska lägga in den i min spotify lista så jag inte glömmer bort den.



Förresten, gillar att du spelar musik. Kan du inte spela in och lägga upp ett videoinlägg där du spelar? :)

emma

15 Aug 2009 23:27

Svar: Ja! Det hade jag verkligen gillat. Tears in heaven är dessutom lovely! Skriv en kommentar när den ligger uppe på bloggen är du snäll. :)

Kommentera

Publiceras ej