she is all you need

1kommentarer

Fil med jordgubbs sylt och cornflakes, gudomligt gott om jag får säga det själv faktiskt. Jag äter alltså frukost och om en timme sitter jag på bussen, det är ganska sjukt att en timme går så fort på morgonen, mycket snabbare än annars.
Det är 11.4 grader ute och idag är det friluftsdag vid plasket, yeeey. Ja vi får väl se hur det går men det bästa är att jag äntligen får träffa Johan! Underbart

Igår beställde jag/mamma/vi 7 böcker så jag hoppas att jag får dem nästa vecka iaf. Som jag längtat efter dem också! Då anländer alltså;

Flyga drake - Khaled Hosseini
Pride and prejudice - Jane Austen
Stenvargen - Margit Sandemo
Den de glömde - Margit Sandemo
Eko från urtiden - Margit Sandemo
Trummornas dån - Diana Gabaldon
Det flammande korset - Diana Gabaldon
Vet ni vilken jag ska läsa först? Trummornas dån, ooooooooooooooooh jag e så nyfiken på vad som händer. Har ju läst de tre första redan så detta blir S P Ä N N A N D E.
Johan sa att man skulle läsa en engelsk bok på engelskan iår så då kör jag på Pride and prejudice, såg filmen på min födelsedag så det blir roligt att läsa boken. Men eftersom den inte fanns tillgänglig på svenska så blev det engelska, kan väl vara bra ioförsig.
Vet ni vilken bok jag hittade i Falun på akademibokhandeln föresten? Jo, jag hittade Ps. Jag älskar dig. Tror ni jag blev lycklig eller! På svenska och allt,Woho! Me like.
Nu ska jag äta upp min nektarin sen blir det tandborsten.
Ha en bra dag, ciao

1 kommentarer

Linnéa

20 Aug 2009 09:52

flyga drake är så känslostark bok men den är bra.

Kommentera

Publiceras ej