Klenmod

0kommentarer

Sitter hemma hos Johan och väntar på att han ska komma hem. Han är chaufför åt en hel drös med folk, jag fick inte plats till slut.
Rydell & Quick (?) spelar ikväll på storänget och tja, jag var med första vändan och jag blir nästan rädd, eller kanske förvånad, när jag ser hur många det är i min ålder och yngre som redan börjat dricka. Det är ju faktiskt sällsynt att man inte dricker nu mer, ska det verkligen vara så? Nu kanske ni tycker jag är löjlig eller så, men va faaan, tyck det då. Jag ska inte förstöra min kropp i förtid det gör man så bra med andra saker iaf och vet ni, man kan faktiskt ha kul ändå. Jag menar, vad är grejjen? Varför dricker man? För att vara en i gänget, jag förstår det inte. Folk som man bara hälsar på under dagtid blir helt plötsligt ens bästa vän när de supit till, ja nej, jag vet inte vad jag ska säga. Men jag tycker det är fel i alla fall, hur fel som helst, fruktansvärt fel.
Vad tycker ni?

Nej nu ska jag sluta med det här, jag blir förbannad, ni blir förbannade, ett riktigt jävla humbug det är vad det är.
Hoppas Johan kommer hem snart.


Kommentera

Publiceras ej