In da house

1kommentarer

Har precis sett på Step up 1 & 2 med Elin och herregud vilka bra filmer. Man vill bara springa till gymmet och träna så man blir alldeles dyblöt. Tyvärr är det en omöjlighet just i detta nu. För det första är jag förkyld och för det andra så är gymmet stängt. Så det får bli en annandag. (ellerhur)

Så vad händer i morgon. Tja, jag borde riva tapet så det ska jag väl kanske göra om jag orkar. Det känns som det är så mycket jag borde göra men satan, det är tråkigt. Nej jag måste börja ta mig i kragen, från och med att vi börjar skolan (den 17) så ska jag köra igång med godisförbud igen och börja träna. Har banne mig inte tränat på ett halvår nu, stygg Theres, stygg! Men då kör vi igång. Jaaaaajemen!

Nej nu ska jag sova, få se hur mycket sömn det blir. Aja.
God natt, sov gott

1 kommentarer

juliairene - foto

04 Aug 2009 23:27

jaha så himlans trevligt :P:D

Kommentera

Publiceras ej