För dig gör jag det 1000 gånger om

2kommentarer

Har precis sett klart på Flyga drake, och vad säger man. Jag grät, jag grät många bittra tårar och med tanke på att det som utspelade sig verkligen händer in real så borde jag ha fällt några till. Men jag nöjer mig med dem som föll och tackar dem som gjorde filmen och dem jag fick den av för att jag fick möjligheten att se på eländet. Usch säger jag bara, usch! ( Nu ska jag lägga till boken i min kundvagn på adlibris )

Nu ska jag spela lite piano och så kanske ni får se resultatet inom en snar framtid. Spännande? Det var väl det jag trodde.

2 kommentarer

emma

15 Aug 2009 23:43

Svar: Vad glad jag blir att du tycker det! Det glädjer mig verkligen att folk inte ser mig som alla andra 94:or dvs små personlighetssökande fjortisar. Jag säger inte att jag inte är personlighetssökande för det är jag verkligen, precis som alla andra tonåringar. Men jag har insett en av de viktigaste sakerna i livet och det är att inte sträva efter att vara någon annan och aldrig, aldrig någonsin önska bort vem man själv är. För då mår man bara dåligt psykiskt.

Jag tror på en bra självkänsla, och hur får man det? - Jo genom att visa andra samt sig själv att man klarar att vara sig själv inför andra.



Man ska följa sitt hjärta vart man än går, i både nutid och framtid! :)

Kram

emma

16 Aug 2009 00:11

Svar: Åh du verkar som en sån snäll person! :)

Jag har också sånna dagar, men det har alla, verkligen alla. Även de självsäkraste individerna har personlighetsproblem.

Men livet är helt enkelt till för att man ska söka och hitta sin personlighet, sitt sätt att leva och sitt sätt att bete sig på. :)

Kommentera

Publiceras ej