Eufori

0kommentarer

Dagen har varit mycket bra och jag känner mig allmänt tillfredsställd. Hela förmiddagen mellan kvart över 8 och halv 12 hade vi Geografi, inte mitt favorit ämne men vad gör man. Tack vare att vi just har hela förmiddagen så har vi det bara en gång i veckan också, yey! Eftermiddagen bestod av Franska och Engelska, tror att Franskan kommer bli bra och lärorik faktiskt och engelskan ja, jag rent ut sagt längtar tills vi sätter igång. Engelska ligger mig trots allt varmt om hjärtat, engelska och svenska. Och det verkar som vi får både bra lärare och klass i båda två så detta blir super! 

Idag fick jag min efterlängtade gitarr också, den blev dock vit istället för röd men det gör inget. Snygg ändå! Och idag anländer mina böcker också! Vadå bra dag? Jag är i allmän extas faktiskt. Men nu borde jag göra lite läxa, fick i uppgift att skriva fem meningar till nästa franska lektion ( i morgon ) så det är väl lika bra att man gör det då kanske. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej